۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۱۱

فرماندار قرچک:

۴۵۰۰ نفر در شهرک صنعتی قرچک مشغول به کار هستند

۴۵۰۰ نفر در شهرک صنعتی قرچک مشغول به کار هستند

قرچک- فرماندار قرچک با اشاره به اینکه ۴۵۰۰ نفر در شهرک صنعتی قرچک مشغول به کار هستند، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال برای یک هزار نفر دیگر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در بخش صنایع و ساخت و سازها در شهرک صنعتی قرچک مشغول به کار هستند و تا پایان سال پیش‌بینی می‌شود برای یکهزار نفر دیگر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شود.

خطیبی افزود: از مجموع ۲۵۰ هزار نفر جمعیتی که سالانه به استان تهران مهاجرت می‌کنند ۱۰ درصد در قرچک ساکن می‌شوند که می‌طلبد برنامه‌ریزی مناسب برای سکونت و اشتغال جوانان صورت گیرد.

وی بیان داشت: برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی، با بخش خصوصی نیز مذاکرات مختلف صورت گرفته به طور مثال با ایجاد شهرک سفال اشتغال خوبی به طور مستقیم و غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.

فرماندار قرچک بیان داشت: شهرک صنعتی در حال گسترش بوده که صنایع و صنوف دیگری از تهران در این شهرک مستقر شوند و سایر واحدهای تولیدی در منطقه با پیشرفت ۶۰ درصد به بالا شناسایی شدند تا مشکلات آنها برطرف و به چرخه تولید و اشتغال بیایند.

خطیبی گفت: همچنین طرح‌های راکد که قابلیت راه‌اندازی و ایجاد اشتغال دارند در کارگروه‌های تخصصی بررسی شده است و بانک‌های عامل نیز برای پرداخت وام اشتغالزایی به کارآفرینان و زنان سرپرست خانوار توجیه شدند تا نهایت مساعدت را داشته باشند و کمیته امداد نیز برای اعطای تسهیلات توانمندسازی و مشاغل خانگی مددجویان هیچ‌گونه مشکلی ندارد و همچنین مقرر شده متقاضیان دریافت وام مشاغل خانگی که سال گذشته با وجود معرفی اداره کار موفق به دریافت وام نشدند امسال در اولویت پرداخت باشند.

کد خبر 4980729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha